نارگیل

هندوانه مو دار

نارگیل

هندوانه مو دار

  • ۰
  • ۰

ستم برابری


  .... 

 - منم برای خودم متاسفم ، چون با زنی ازدواج کردم که سر سوزن درک و فهم نداره ، چون با کسی زندگی می کنم که یه لحظه از خودش سوال نمی کنه این خرج و مخارج سرسام آور رو شوهرم از کجا تهیه می کنه ... بله ، منم برای خودم متاسفم ... ای کاش می تونستم همه چی رو رک و راست بهت بگم . ای کاش می شد بهت بگم که منم در برابر یه عده ای باید پاسخگو باشم.


بخشی از کتاب (فیلم نامه) وقتی کوه گم شد ، بر اساس زندگی سردار بی نشان حاج احمد متوسلیان
  نوشته بهزاد بهزاد پور


  *گلایه دارم

 کمی دلم گرفته بود از زنان و دختران سرزمینم

 که بی توجه به مردان و پدران شان خرج های بی سر و ته می تراشند و در آخر دم از نابرابری جنسی در ایران می زنند !

  آخر میدانی ؟ در هیچ کجای دنیا مرد ها کار نمی کنند تا زن ها با آسودگی زندگی کنند !

  درست است که مردان وظایفی دارند اما انصاف هم راه دوری نمی رود .

  اکنون به سخن امیرالمومنین علی علیه السلام می رسیم که " بی انصافی ست که از مردم انتظار انصاف داشته باشی . "


   میدانی کدام حرفت دل مرد را حسابی می سوزاند ؟

  - " آخه مگه تو برای من چیکار کردی؟ چی برام فراهم کردی از وقتی اومدم تو خونه ت؟؟ "


  ممنونم پدر ، وقتی به محل کار ات آمدم ، اندکی از سختی های این روزهایت را درک کردم .

  مرا ببخش اگر به اندازه ی کافی قدردان زحماتت نیستم .


  دختر شینا را بخوانید ... داروی خوبی ست.


  پ.ن : حق مطلب ادا نشد.

  • ۹۴/۰۷/۰۴
  • دخت ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی